Sidor

tisdag 28 maj 2013

Ett litet "hej"

Jag tror vi fått någorlunda ordning på Google-kontot igen. Allt som stod på kinesiska står nu igen på ett språk vi begriper. Lösenord och annat är utbytt. Men vi har fortfarande inte lyckats hämta upp adresser och tidigare mejl. Att få kontakt med Gmails support verkar näst intill omöjligt, tyvärr.

Så ni som läser det här och brukar ha nån form av mejlkontakt med mej får gärna skicka iväg ett litet "hej" eller nåt annat trevligt så att er adress lagras hos oss igen! Och tack alla ni som ringde, skrev och hörde av er  från olika hörn i världen igår för att berätta och varna. Det var riktigt trevligt att ha kontakt med er alla...
Annars växer det så det knakar och det är så otroligt GRÖNT och lummigt just nu. Tänkte igår när vi promenerade på vilken skillnad det är på grönskan här och t ex på Kreta där jag var nyligen. Där är det redan torrt och gult i naturen på grund av för lite regn, medan man här uppe får en känsla av att vara i en prunkande regnskog. En regnskog med utslagna rosor.


3 kommentarer:

Uhanna sa...

Skönt att ni fått ordning på det! Mitt konto blev också kapat tidigare i år. Så himla tråkigt.

Ingrid sa...

Vilken härlig blomma! Skönt att läsa att problemet har löst sig någorlunda. Så är det med all "brevväxling" inom internet och allt vad det nu heter, det kan bli lite styrigt och även farligt ibland.
Även här i Florina har vi en härlig årstid. Allt är friskt och grönt men inte så varmt som hos er. Temperaturen går upp till ca 20 grader på eftermiddagen. För min del räcker det upp till 28 grader på högsommaren. Jag är ingen "havsmänniska" numera så jag behöver inte mer värme.
H. från Ingrid

Eva i Tyresö sa...

Vilket elände! Du som är så ordentlig och saklig.
Bra att du kan gå vidare.
Kram från Eva i Tyresö