Sidor

måndag 14 december 2009

Dagen efter


Idag är det dagen efter. Dagen efter två intensiva lussefiranden. Mycket trevliga tillställningar, men idag är TRÖTT bara förnamnet. Ikväll är jag bjuden på en glöggfest till, men vi får se om jag orkar köra 30 km i mörka natten.Tala om att fira i dagarna tre...

Så det blir ett kort inlägg idag. Tipsar istället om svenska föreningens hemsida där ni kan se bilder från lördagens fest. Ett annat mer personligt tips är att gå in på myspace och lyssna till äldste sonens senaste sång, "Secret". Han kom förresten till Grekland igår för att vara hemma över jul! Modershjärtat gläder sej.

Illustrerar med det fina pepparkakshuset som jag vann på luciafesten! Tyvärr gick staketet sönder i transporten, men det är fint ändå tycker jag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

6 kommentarer:

Marianne sa...

Wow! Vad bra han är din son! Det dröjer nog inte länge förrän han blir omtalad! Nu har jag på hans musik i bakgrunden när jag läser bloggar!

Tina sa...

Vilken kille!!! Hälsa honom att han är jätteduktig!

Musikanta sa...

Så musikalisk, din son! Och vilken vacker röst han har. Dessutom är han ju jätteduktig på gitarr. Du kan verkligen vara en glad och stolt mamma...
Många varma kramar/M

Grekland nu sa...

Marianne och Musikanta - Tack, vad ni är snälla! Jag tycker också han är duktig, men det tycker man ju alltid om sina egna barn...I vilket fall som helst så går han just nu på en linje där i Rimforsa som heter Singer and songwriter och det passar honom perfekt, för där får han göra det han gillar mest, nämligen att skriva egna låtar och sjunga.

Eva Henriksson sa...

Vilken mysig sångarson du har!!!!!
Klart att det är kul när han kommer hem till Naousa.
musik som passar många!

Eva sa...

Jultider alltså :-)